Претрага
Претрага

"Naši smo" projekat saradnje trgovinskog lanca Persu i lokalnih proizvođača

„Naši smo“ projekat koji je pokrenuo domaći trgovinski lanac Persu i pozvao sve zainteresovane lokalne proizvođače na saradnju. Cilj ovog projekta je da dodatno osnaži,...

Galenika

„Naši smo“ projekat koji je pokrenuo domaći trgovinski lanac Persu i pozvao sve zainteresovane lokalne proizvođače na saradnju.

Cilj ovog projekta je da dodatno osnaži, motiviše i podstakne lokalni razvoj i podrži lokalne proizvođače, a ujedno kupcima ponudi sveže i zdrave proizvode u preko 140 maloprodajnih objekata širom Vojvodine. PerSu je jedan od osnivača i članova trgovinskog klastera „Domaći trgovinski lanac“ (DTL), što omogućava plasman robe proizvođača, budućih saradnika, u 600 maloprodajnih objekata širom Srbije.

Dobrobit lokalnih sredina u kojima posluje kompanija je osnovni cilj, kaže direktor i suvlasnik marketa Darko Bjeloglav, i to kroz razvoj sopstvene savremene maloprodaje i dostupnost zdravih, domaćih, lokalnih proizvoda iza kojih stoji jedinstveno poreklo, tradicija, kvalitet, recepture. 

„Želimo našim potrošačima, u svim mestima gde smo prisutni, da učinimo ovakve proizvode dostupnim, a proizvođačima, našim budućim partnerima olakšamo plasman i uslove poslovanja“, kaže Bjeloglav.

Persu direktori

Darko i Dragoljub Bjeloglav

Za sve zainteresovane proizvođače kreiran je sajt www.nasenamavredno.rs za prijavu.

„BILO DA JE U PITANJU LOKALNI PROIZVOĐAČ SA MANJOM ILI SREDNJOM PROIZVODNJOM, PORODIČNIM BIZNISOM ILI PAK AMBICIOZNI POJEDINCI SA NOVIM IDEJAMA I ŽELJOM ZA POKRETANJEM DOMAĆE PROIZVODNJE, MI ŽELIMO DA IM OLAKŠAMO PUT I OMOGUĆIMO ŠTO LAKŠI I JEDNOSTAVNIJI PROCES PRODAJE PROIZVODA.“

Prvi potpisani ugovor sa vlasnicom porodične mlekare „Mokrin – mlek“

U okviru projekta „Naši smo“ Persu je potpisao i prvi ugovor i to sa mlekarom „Mokrin – mlek“.

Persu potpisivanje ugovora 2

Vlasnica porodične mlekare „Mokrin – mlek“ Bojka Plavšić smatra da ovakav projekat može da ohrabri proizvođače jer uz relaksirane uslove saradnje pruža mogućnost plasmana robe.

„Ovaj način saradnje će nam omogućiti da naša roba stiže do većeg broja kupaca. Možemo da se posvetimo unapređenju proizvodnje i nećemo gubiti vreme oko organizovanja prodaje. Verujem da će nam to omogućiti da dalje unapredimo naš porodični posao“, kaže Plavšić i dodaje da će kroz ovaj model saradnje olakšice imati i dobavljači sirovina za mlekaru.

Rast prometa i broja zaposlenih 

U odnosu na prošlu godinu zabeležen je rast prometa od deset odsto, kao i rast broja zaposlenih u kompaniji, kaže suvlasnik kompanije Dragoljub Bjeloglav. Uvećan je i fond za zarade, a ono što posebno raduje je porast broja porodilja koje rade u kompaniji i to za petnaest odsto za godinu dana, a to govori o sigurnosti naših zaposlenih, smatra Bjeloglav.

Bjeloglav je izneo i podatke da je firma uplatila PDV od 133 miliona dinara na godišnjem nivou. Oko 180 miliona je otišlo u republički budžet po osnovu isplaćenih zarada, a 20 miliona je lokalnih doprinosa.

 

 

Podeli sa prijateljima:

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Preporučeno