Претрага
Претрага

SPOS: Facebook kampanja u okviru kandidature Srbije za domaćina Kongresa Apimondije 2021. godine

SPOS je kandidovao Srbiju za domaćina Kongresa Apimondije 2021. godine. Glasanje za domaćina Kongresa Apimondije 2021. godine obaviće se ove godine na Kongresu Apimondije u...

Vrcanje bagremovog meda

SPOS je kandidovao Srbiju za domaćina Kongresa Apimondije 2021. godine.

Glasanje za domaćina Kongresa Apimondije 2021. godine obaviće se ove godine na Kongresu Apimondije u Istanbulu početkom oktobra.

 

novi apimondia logo 300x300 1

Da bismo što bolje predstavili Srbiju u okviru kandidature Srbije za domaćina Kongresa Apimondije 2021. godine u Beogradu, SPOS je pokrenuo Facebook kampanju otvaranjem posebne stranice koju će stručno lice redovno ažurirati.

SPOS navodi  da je potrebno da svetu predstavimo srpske pčelarske porodice, njihove pčelinjake, kao i naše firme koje proizvode pčelarsku opremu. Zato je krovna pčelarska organizacija pozvala sve da se besplatno predstave u okviru SPOS-ove internet marketinške kampanje, koja će biti vidljiva čitavom svetu na najmoderniji i najefikasniji mogući način. 

Šta je potrebno učiniti kako biste se predstavili?

U okviru predstavljanja pčelara i firmi potrebno je da se svi zainteresovani pčelari sa reprezentativnim pčelinjacima veoma kratko predstave (sa obaveznom fotografijom cele porodice na pčelinjaku), da kažu zašto i od kada se bave pčelarstvom (kako su se zainteresovali, ko ih je uputio), da izdvoje ono što misle da je karakteristično za njihov rad ili lokalitet u kome gaje pčele (prateća slika svojih proizvoda ili karakterističnog procesa, da kažu zašto Apimondia 2021 treba da se održi u Srbiji i šta bi podelili od znanja i iskustva sa učesnicima kongresa!

Po mogućstvu, mogu i mobilnim telefonom da snime, kako izgovaraju rečenicu “Apimondia in Serbia” (u prevodu to znači: „Apimondija u Srbiji“), ko kako može – engleski ili srpski. Oni koji predstavljaju firmu, dostaviće slične podatke, ali o svom proizvodnom programu, a ako su i pčelari, još bolje, dostaviće obe vrste podataka. 

Podatke, fotografije i video klipove dostavljajte direktno na mejl rukovodioca internet kampanje: nebojsa.petkovic@gmail.com 

U narednih pet meseci SPOS će voditi aktivnu marketinšku internet kampanju.

SPOS poziva pčelare i proizvođače pčelarske opreme da se besplatno predstave i pridruže kampanji tako što će lajkovati stranicu i pozvati svoje prijatelje da to učine. Što više lajkova obezbedimo, to će kandidatura biti vidljivija i uspešnija. Facebook stranicu pogledajte OVDE

Podeli sa prijateljima:

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Preporučeno