Претрага
Претрага

Projekat "dm inkubator" za plasman domaćih proizvoda

Projekat „dm inkubator” konkurs je otvoren od 1. oktobra do 30. novembra 2018. godine. Kompanija ”dm – drogerie markt” pokrenula je projekat „dm inkubator” koji...

Galenika
Projekat „dm inkubator” konkurs je otvoren od 1. oktobra do 30. novembra 2018. godine. 

Kompanija ”dm – drogerie markt” pokrenula je projekat „dm inkubator” koji srpskim proizvođačima pruža mogućnost da razviju svoj proizvod i plasiraju ga na domaće tržište kroz lanac ”dm” prodavnica, kako bi doprinela razvoju domaće proizvodnje i konkurentnosti domaćih proizvoda na našem tržištu. 
 
Učešćem u ovom projektu, koji se realizuje u saradnji sa USAID Projektom za konkurentnu privredu, Razvojnom agencijom Srbije (RAS) i Nacionalnim udruženjem za razvoj organske proizvodnje Serbia Organica, proizvođači iz segmenta hrane, dodataka prehrani ili kozmetike, odnosno proizvoda za negu i lepotu, stiču mogućnost da svoj proizvod na najbolji način predstave na domaćem i, potencijalno, najzahtevnijim evropskim tržištima. 

Ko ima pravo učešća u „dm inkubatoru“?

Pravo učešća imaju privredni subjekti proizvođači proizvoda ili linije proizvoda iz segmenta hrane, dodataka prehrani ili kozmetike – proizvoda za negu i lepotu, proizvedenih u Republici Srbiji čiji proizvodi do sada nisu uvršteni u ponudu niti jednog trgovinskog i HORECA objekta koji posluje u Republici Srbiji.
 
Prednost imaju privredni subjekti koji su u sistemu PDV-a.
 
Konkurs nije namenjen registrovanim poljoprivrednim gazdinstvima.
 

Kada se prijaviti?

Prijava učesnika će se vršiti putem portala dm-inkubator.rs, a konkurs je otvoren od 1. oktobra do 30. novembra 2018. godine. 
 
Po završetku prijava, sledi provera i selekcija proizvoda koji će ući u uži izbor, a nakon toga oni odabrani biće deo projekta „dm inkubator“ koji predstavlja idealnu priliku njihovim proizvođačima da dodatno unaprede svoje proizvode kroz programe podrške od strane Organizatora i Partnera – savetovanja i mentoring dobavljača, redizajna ambalaže i primene najsavremenijih brend strategija razvoja proizvoda tokom projekta. 
 
Finalni odabir je u periodu 01.4–30.4.2019. godine, a proglašenje (objavljivanje informacije o pobednicima) je planirano za 1.5.2019. 
 
Odluku o tome koji će se novi proizvodi naći na policama ”dm”-a doneće stručni žiri koji će činiti predstavnici svih partnerskih organizacija u projektu na osnovu pravila i uslova konkursa, kao i jasno definisanih kriterijuma selekcije.
 
Uz to, kupci će izborom ovih proizvoda prilikom kupovine direktno podržati osnaživanje domaće proizvodnje i, prema vlastitim potrebama i željama, nastaviti da kreiraju ponudu ”dm”-a.
Podeli sa prijateljima:

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Preporučeno