U akciji „Najbolje iz Srbije“ Privredne komore Srbije i Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija, potrošači do 6. novembra mogu da glasaju za omiljeni robni i korporativni brend na domaćem tržištu, kao i za najboljeg izvoznika, manifestaciju i startap preduzeće.
Kako da glasamo za „Najbolje iz Srbije“
Glasanje za 194 brenda u 24 kategorije obavlja se online, preko sajta www.najboljeizsrbije.com kojem se može pristupiti i preko društvenih mreža.
Predsednik Privredne komore Srbije Marko Čadež je pozvao potrošače da daju svoj glas brendovima koje smatraju najboljim.
Čak 140 kompanija kandidata za „Najbolje iz Srbije“
U ovogodišnjoj akciji prijavilo se 140 kompanija, što je 20 odsto više nego prošle godine, a za isti procenat uvećan je i broj kandidovanih brendova, istakao je Čadež.
To je pokazatelj da je akcija zaista uspešna i da firme prepoznaju „Najbolje iz Srbije“ kao nešto što im donosi konkretnu korist u poslovanju, promociji, ali i jednu vrstu dodatne vrednosti.
Glas potrošača na prvom mestu
Glavni koordinator akcije Mihailo Vesović dodao je da svaki pojedinac može da glasa za jedan brend u jednoj kategoriji, poput robe svakodnevne potrošnje, strani robni brend koji se proizvodi u Srbiji, odeća, tekstil i obuća, uslužna preduzeća…
Profesor Ekonomskog fakulteta u Beogradu Saša Veljković istakao je da se u akciji “Najbolje iz Srbije” ove godine pre svega gleda glas potrošača. Objasnio je da, u zavisnosti od kategorije, glasači imaju od 30 do 60 odsto učešća u broju bodova, koji ukupno iznosi 100 poena za svaku kategoriju. Pri tome, žiri, iako ga čine ministri, predstavnici udruženja potrošača, medija, PKS i struke, ima samo deset od 100 poena. Ti glasovi služe da u slučaju razlike od samo bod ili dva, preseku i žiri donese finalnu odluku.