Претрага
Претрага

Postavljene košnice sa 72.000 pčela na krov agencije Kreative Unlimited

Povodom Svetskog dana zaštite životne sredine društveno odgovorna kampanja agencije Kreative Unlimited koja je posvećena očuvanju pčelinje zajednice. Kada kažemo pčele, pomislimo na med. Međutim,...

Galenika

Povodom Svetskog dana zaštite životne sredine društveno odgovorna kampanja agencije Kreative Unlimited koja je posvećena očuvanju pčelinje zajednice. 

Kada kažemo pčele, pomislimo na med. Međutim, njihova uloga mnogo je važnija od proizvodnje meda.

Od 100 biljaka koje koristimo u ishrani, čak 70 oprašuju pčele. One su ujedno i jedini insekti koji proizvode hranu za čoveka.

Takođe, pčele su najbolji indikatori zdrave životne sredine. Nažalost, u Srbiji svake godine nestane 25 odsto pčelinje populacije, dok je u nekim drugim razvijenim zemljama sveta nestalo i do 60 odsto pčelinjeg fonda.

Prekomerna upotreba pesticida, aero-zagađenje, zagađenje voda i neodgovorno ponašanje čoveka doveli su do izumiranja pčela, a pojedine vrste širom sveta po prvi put su se našle i na listama ugroženih.

Dorba vest je što su urbane sredine, koje nisu izložene štetnom uticaju insekticida i pesticida, postale svojevrsni rezervati za pčele.

Kako bi konkretnim aktivnostima doprinela promenama u odnosu prema prirodi, Kreativa Unlimited postala je prva kompanija u Srbiji koja se priključila globalnom pokretu očuvanja pčelinjih zajednica u urbanim sredinama postavivši pet košnica sa 72.000 pčela na krov agencije.

Aktivnost se realizuje u saradnji sa Novom Iskrom i ekološkom organizacijom Ekonaut u okviru projekta „Bee Connected“ koji se bavi iznajmljivanjem i održavanjem košnica za društveno odgovorne kompanije i pojedince koji imaju želju da na svom prostoru imaju pčelinjak.

logo kampanje 276x300 1

“Odlučili smo da našu kreativnost upotrebimo da se prirodi odužimo tako što ćemo je čuvati. Ponosni smo što smo prva kompanija u Srbiji koja se bavi urbanim pčelarstvom i što smo Beograd upisali u mapu evropskih gradova u kojima na krovovima kompanija i institucija žive i rade pčele. Nadam se da ćemo veoma brzo dobiti konkurenciju“, rekla je direktorka marketinške agencije Kreativa Unlimited Nina Martinović i pozvala kompanije i pojedince da se priključe aktivnostima zaštite životne sredine jer to nije samo pitanje društvene odgovornosti, nego i pitanje našeg opstanka.

Otvoren futuristiki „Muzej mrtve prirode 2119“

U okviru događaja povodom Svetskog dana zaštite životne sredine, danas je u prostorijama Kreative Unlimited otvoren futuristiki „Muzej mrtve prirode 2119“ sa izloženim eksponatima biljaka koje čovek koristi u ishrani, a koje, ukoliko ne sačuvamo pčele, u budućnosti nećemo imati na trpezi.

Ovaj muzej predstavlja kreativni performans koji svi zainteresovani mogu pogledati i u narednih sedam dana.

Kreativa Unlimited vas poziva da se priključite izazovu #pchallenge na društvenim mrežema i time podržite kampanju za očuvanje pčela.

Svetski dan zaštite životne sredine usvojila je Generalna Skupština UN 1972. u cilju podizanja svesti i podsticanja aktivnosti očuvanja životne sredine širom sveta.

Obeležavanjem ovog dana promoviše se stav da je zajednica osnova za promene ponašanja čoveka prema svom prirodnom okruženju i apeluje se na odgoorniji odnos prema prirodi.

Podeli sa prijateljima:

Preporučeno

Budite u toku

Želite da Vas obaveštavamo o najnovijim vestima jednom nedeljno?

Pročitajte još