Претрага
Претрага

O brendiranju poljoprivredno-prehrambenih proizvoda na Poljoprivrednom sajmu

O brendiranju poljoprivredno-prehrambenih proizvoda govoriće predstavnici institucija, a predstaviće se i primeri iz prakse. Tribina „Brendiranje poljoprivredno-prehrambenih proizvoda“ biće održana 14. maja 2019. godine na...

Galenika

O brendiranju poljoprivredno-prehrambenih proizvoda govoriće predstavnici institucija, a predstaviće se i primeri iz prakse.

Tribina „Brendiranje poljoprivredno-prehrambenih proizvoda“ biće održana 14. maja 2019. godine na Međunarodnom poljoprivrednom sajmu u Novom Sadu.

Skup organizuju Privredna komora Srbije, Novosadski sajam i „Dnevnik-Poljoprivrednik“ AD , u saradnji sa Zavodom za intelektualnu svojinu RS i Ministarstvom poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede RS.

Cilj je promocija poljoprivredno-prehrambenih proizvoda sa aspekta prepoznatljivosti i bolje tržišne pozicioniranosti. 

Tribina će se održati 14. maja u „gastro hali“ (hala 6), od 10.30 do 12.30 časova.

Tribina je deo projekta „gastro regioni“ i predstavlja priliku za direktan susret s proizvođačima hrane i pića, razgovore o temama aktuelnim za vlasnike poljoprivrednih gazdinstava, mala i srednja preduzeća iz prehrambenog sektora, ali i za degustaciju proizvoda.

O zaštiti prava intelektualne svojine govoriće Zoran Dragojević iz Zavoda za intelektualnu svojinu  i Snežana Kumbarić ispred Ministarstva poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede.

Na tribini o svojim iskustvima, kao primerima dobre prakse, govoriće predstavnici „Gegule“ iz Kraljeva, „Magije zalogaja“ iz Beograda, „Futoškog kupusa“ iz Futoga i „Begečke šargarepe“ iz Begeča.

 

 

 

Podeli sa prijateljima:

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Preporučeno