O brendiranju poljoprivredno-prehrambenih proizvoda govoriće predstavnici institucija, a predstaviće se i primeri iz prakse.
Tribina „Brendiranje poljoprivredno-prehrambenih proizvoda“ biće održana 14. maja 2019. godine na Međunarodnom poljoprivrednom sajmu u Novom Sadu.
Skup organizuju Privredna komora Srbije, Novosadski sajam i „Dnevnik-Poljoprivrednik“ AD , u saradnji sa Zavodom za intelektualnu svojinu RS i Ministarstvom poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede RS.
Cilj je promocija poljoprivredno-prehrambenih proizvoda sa aspekta prepoznatljivosti i bolje tržišne pozicioniranosti.
Tribina će se održati 14. maja u „gastro hali“ (hala 6), od 10.30 do 12.30 časova.
Tribina je deo projekta „gastro regioni“ i predstavlja priliku za direktan susret s proizvođačima hrane i pića, razgovore o temama aktuelnim za vlasnike poljoprivrednih gazdinstava, mala i srednja preduzeća iz prehrambenog sektora, ali i za degustaciju proizvoda.
O zaštiti prava intelektualne svojine govoriće Zoran Dragojević iz Zavoda za intelektualnu svojinu i Snežana Kumbarić ispred Ministarstva poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede.
Na tribini o svojim iskustvima, kao primerima dobre prakse, govoriće predstavnici „Gegule“ iz Kraljeva, „Magije zalogaja“ iz Beograda, „Futoškog kupusa“ iz Futoga i „Begečke šargarepe“ iz Begeča.