Na sajmu „Fruit logistica“ srpski proizvođači predstaviće svoje proizvode na nacionalnom štandu Srbije na 123 kvadratna metra.
Srpsko sveže voće i povrće na sajmu u Berlinu
Privredna komora Srbije (PKS) i Razvojna agencija Srbije (RAS) uz podršku USAID Projekta za konkurentnu privredu, drugu godinu za redom organizuju nastup 12 domaćih kompanija na međunarodnom sajmu svežeg voća i povrća „Fruit logistica“ u Berlinu, od 5. do 7. februara.
Na sajmu „Fruit logistica“ 2020, srpski proizvođači predstaviće svoje proizvode na nacionalnom štandu Srbije na 123 kvadratna metra u hali B City Cube.
Svake godine na ovom sajmu nastupi oko 3.200 izlagača, a broj posetilaca dostigne oko 80.000.
„Fruit logistica “ pokriva svaki segment poslovanja sa svežim proizvodima i pruža mogućnosti upoznavanja sa inovacijama, proizvodima i uslugama u međunarodnom lancu snabdevanja, kao i za umrežavanje učesnika, navodi se u saopštenju PKS.
Kompanije iz sektora svežih proizvoda iz čitavog sveta, od globalnih do malih i srednjih kompanija, okupiće se u Berlinu sa ciljem da dodatno unaprede potencijal za poslovanje, steknu poslovne partnere i otvore vrata novih tržišta.
U okviru nacionalnog štanda Srbije, pod jedinstvenim brendom Serbia Does Fruit, predstaviće se 12 kompanija: Selekt Frut iz Subotice, PDM Agro-frut iz mesta Pudarci, Borovnica klub iz Mionice, Inter-fungi Požarevac, Glišić trend Loznica, Fajn fud lajn Kruševac, Frukt kompani Smederevo, Ćirić agro MĐŽ Titel, Grin enerdži grup INT Mladenovac, kao i firme sa sedištem u Beogradu: Hladnjače Brestovik, D. V. A Sagal Agrar, i Pjurberi, koji će se ove godine predstaviti i brendom Pjurveg.
Izvor: Tanjug