Sunoko, kada je reč o uslovima ugovaranja proizvodnje šećerne repe za 2022. godinu, nudi cenu od 40 evra po toni plative repe sa bonusom za proizvođače koji ostvaruju natprosečnu digestiju.
Počela nova kampanja prerade šećerne repe
Kompanija Sunoko otpočela je novu kampanju prerade šećerne repe, a ove godine očekuje oko 1,4 miliona tona sirovine sa oko 24.000 hektara zemlje i 240.000 tona proizvedenog šećera. Prijem šećerne repe u fabrikama u Vrbasu, Pećincima i Kovačici je već počeo, tako da sve tri šećerane rade u optimalnom kapacitetu.
Iz kompanije Sunoko i ove godine poručuju da će imati dobru sezonu, bez obzira na izazove tokom vegetacije, posebno usled potencijalnih oštećenja od mrazeva u proleće i suše tokom leta. Prednost kompanije je i Istraživačko-razvojni centar, u okviru kojeg tim naučnika i tehnologa svakodnevno radi na rešenjima za dobijanje što veće i uspešnije proizvodnje.
„Konstantnim radom naših kolega iz sirovinskog sektora na terenu zajedno sa našim Istraživačko- razvojnim centrom, značajno je unapređena, pre svega, zaštita od bolesti lista. Takođe, ove godine intenzivirali smo i napore na obezbeđivanju kontinuirane edukacije proizvođača, čime smo ranije postavljeni cilj za ovu godinu da ostvarimo u proseku 10 tona šećera po hektaru, već uspeli da ostvarimo kod proizvođača koji su ispratili našu tehnologiju proizvodnje”, izjavio je Slobodan Košutić, direktor kompanije Sunoko.
Sunoko za 2022. godinu nudi cenu od 40 evra/t
Kada je reč o uslovima ugovaranja proizvodnje šećerne repe za 2022. godinu, kompanija nudi cenu od 40 evra po toni plative repe sa bonusom za proizvođače koji ostvaruju natprosečnu digestiju. Kompanija Sunoko proizvođačima obezbeđuje najkvalitetnije repromaterijale po veoma povoljnijim uslovima na tržištu, beskamatne avanse za finansiranje proizvodnje, kao i podršku za nabavku poljoprivredne mehanizacije i zakup poljoprivrednog zemljišta.
Kompanija Sunoko, sa svoja tri proizvodna centra, najefikasniji je proizvođač šećera u jugoistočnoj Evropi sa godišnjim izvozom od 150.000 tona. Izvozna tržišta su najvećim delom zemlje u regionu, imajući u vidu cilj kompanije da ostvari lidersku poziciju na Balkanu.