Poljoprivrednicima na raspolaganju više kanala komunikacije. Pored telefonskih linija tu su i kontakt forme, elektronski upiti, društvene mreže
U prethodnom periodu primećena je povećana frekvencija poziva na telefonskim linijama kontakt centara Ministarstva poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede. U saopštenju ministarstva se navodi da ukoliko poljoprivrednici nisu mogućnosti da u datom momentu dobiju informaciju tim putem, na raspolaganju su i drugi kanali komunikacije.
Pored telefonskih linija kontakt centra Uprave za agrarna plaćanja (i eAgrara), kao i Info centra Ministarstva poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede, korisnicima je omogućeno da neophodne informacije dobiju i drugim putem.
To mogu učiniti putem kontakt forme koja se nalazi na zvaničnim veb prezentacijama Uprave za agrarna plaćanja na adresi https://uap.gov.rs/#kontakt i na zvaničnoj veb prezentaciji eAgrar-a na adresi https://eagrar.gov.rs .
Takođe, elektronski upit mogu poslati i na imejl adrese: uap.callcentar@minpolj.gov.rs, uap.kontaktcentar@minpolj.gov.rs i office@minpolj.gov.rs ili putem društvenih mreža (Instagram i Fejsbuk) Ministarstva poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede i Uprave za agrarna plaćanja.
Ministarstvo poljoprivrede i Uprava za agrarna plaćanja nastoje da svi upiti budu realizovani u najkraćem mogućem vremenskom periodu, navodi se u saopštenju, i dodaje da razumeju važnost pitanja i potrebu za informacijama.