Na Međunarodnom poljoprivrednom sajmu, 83. po redu,
koji će se održati ove godine od 14. do 20. maja u Novom Sadu, predstaviće se oko 1.500 izlagača iz 60 zemalja i najznačajniji domaći privrednici iz oblasti agrara i grana koje imaju veze s poljoprivredom.
Cene ulaznica nisu menjane u odnosu na prethodnu godinu.
koji će se održati ove godine od 14. do 20. maja u Novom Sadu, predstaviće se oko 1.500 izlagača iz 60 zemalja i najznačajniji domaći privrednici iz oblasti agrara i grana koje imaju veze s poljoprivredom.
Cene ulaznica nisu menjane u odnosu na prethodnu godinu.
Pojedinačne ulaznice za odrasle osobe koštaju 500 dinara. Ulaznice u kolektivnim posetama (grupe veće od 15 ljudi) su 350 dinara po osobi. Za organizovani dolazak đaka i studenata ulaznica je 200 dinara po osobi, koliko plaćaju i deca od 7 do 12 godina i penzioneri.
Moguće je kupiti i Poslovnu, Stalnu i Godišnju ulaznicu.
Za posetioce Poljoprivrednog sajma i ove godine je organizovan Porodični dan. U nedelju, 15. maja cela porodica, sa decom do 16 godina, Poljoprivredni sajam će moći da poseti kupovinom jedne ulaznice.
Tokom sedam dana Poljoprivrednog sajma, u Kongresnom centru „Master“ Novosadskog sajma, očekuje se veliki broj konferencija, poslovnih i stručnih skupova, savetovanja, okruglih stolova, promocija, prezentacija, uručenja nagrada.
Moguće je kupiti i Poslovnu, Stalnu i Godišnju ulaznicu.
Za posetioce Poljoprivrednog sajma i ove godine je organizovan Porodični dan. U nedelju, 15. maja cela porodica, sa decom do 16 godina, Poljoprivredni sajam će moći da poseti kupovinom jedne ulaznice.
Tokom sedam dana Poljoprivrednog sajma, u Kongresnom centru „Master“ Novosadskog sajma, očekuje se veliki broj konferencija, poslovnih i stručnih skupova, savetovanja, okruglih stolova, promocija, prezentacija, uručenja nagrada.
Novosadski sajam na 83. međunarodnom poljoprivrednom sajmu uvodi nove usluge. Neograničen bežični internet i mobilna aplikacija, biće dostupni svim izlagačima i posetiocima. Aplikacija podrazumeva objavu podataka o izlagačima, njihovim uslugama i proizvodima.
Izlagačima je omogućena direktna komunikacija sa posetiocima tokom i posle Sajma, kao i personalizovano oglašavanje. Izlagači imaju priliku da postave digitalne brošure i saznaju više o navikama posetilaca. Na aplikaciji je moguće oglašavanje i prema precizno definisanoj ciljnoj grupi.
Prednost za posetioce je pretraga svih izlagača preko mobilnog telefona, po robnim grupama ili nazivu kompanije, kao i lakše snalaženje na sajmištu. Pretraženi podaci ostaju upamćeni i posetioci im mogu pristupati i kasnije preko mobilnih telefona, tableta i laptopa.
Pristup aplikaciji biće omogućen zahvaljujući WI FI sistemu koji je postavljen na celom sajmištu.
Prednost za posetioce je pretraga svih izlagača preko mobilnog telefona, po robnim grupama ili nazivu kompanije, kao i lakše snalaženje na sajmištu. Pretraženi podaci ostaju upamćeni i posetioci im mogu pristupati i kasnije preko mobilnih telefona, tableta i laptopa.
Pristup aplikaciji biće omogućen zahvaljujući WI FI sistemu koji je postavljen na celom sajmištu.