Kampanja „MISLIM NA NAS – kupujem organsko“ osmišljena sa ciljem da se potrošačima približe vrednosti organskih domaćih proizvoda.
Cilj projekta je podsticanje izvoza organskih proizvoda kao i promocija i povećanje potražnje za domaćim organskim proizvodima. Tokom trajanja kampanje domaćoj javnosti će se predstaviti neki od organskih proizvođača, koji će predstaviti delić svoje svakodnevnice i specifičnosti organske proizvodnje, saopštila je Serbia Organica.

Kampanja za potrošače, proizvođače, trgovce i distributere
Kampanja je namenjena svim učesnicima u sektoru organske proizvodnje od potrošača preko trgovaca, distributera do proizvođača. Takođe, navodi Serbia Organika, alati i idejni koncept kampanje koji će se predstaviti tokom ovog događaja će biti dostupni i raspoloživi za korišćenje svim zainteresovanim akterima, sve u cilju podizanja svesti potrošača i povećanja potražnje i prodaje domaćih organskih proizvoda.
Kampanja je deo projekta Organic Trade for Development in Eastern Europe (OT4D) koji podržava Državni sekretarijat za ekonomske poslove Švajcarske (SECO), a sprovode IFOAM (međunarodno udruženje za organsku proizvodnju), Helvetas (švajcarska agencija za međunarodnu saradnju) i FiBL (švajcarski istraživački institut za organsku poljoprivredu), a implementira se u Srbiji, Albaniji i Ukrajini.
Nacionalna asocijacija za razvoj organske proizvodnje Serbia Organika je partner u realizaciji aktivnosti u Srbiji.
Pročitaj još:
- BIOFACH 2022: Dogovoren izvoz srpskih organskih proizvoda vredan pet miliona evra
- Pronašli ste prstenovanu pticu? Šta da uradite?
- Upotreba biostimulatora u voćarstvu - 5 najčešćih kategorija
- Za obnovu šuma traže se inovativna rešenja - Poziv otvoren do 13. jula
- Na Staroj planini istraživanja o lekovitom i aromatičnom bilju